Kbra1234 hiç düşünme elleyip sinirini bozma.ben çok moralim bozulmuştu çenemde ve boynumda şişmişti benim Doktorum bana da kullanma olur dedi gemde öyle bir uçuk çıktı ki yüzümde izi kaldı o derece büyüktü aşırı enfeksiyon var bu uçukta dediler geçti ama uçuğun izi kaldı işte