Fatmaahuseyin Kizlar merhaba bugun 19 hafta 1 gunluk hamileyim.asker esiyim ve ayin 18 inde esim goreve gidcek suriyeye 2 ayligina:(bize dua edin oncelikle.bunun disinda esim gitmeden bebegimizi detayli gorelim dedik tam.olarak detayli ultrason ne zaman yapilior acaba?
Annece Fatmaahuseyin bana doktorum 20. Hafta da önerdi. Devlet hastanesinde yaptırdım pahalı olduğu icin. Normal de özele gidiyorum. Benim gittiğim Devlet hastanesinde de 20. Hafta dan önce gelirseniz almıyoruz dediler ama başka yerde ayni midir bilmiyorum