tgbasltan 9 aydır kullanıyorum hiç dikkat etmedim sonuçta her kapsül hap da jelatin oluyor ve türkiye ye giren urunler için genelde sıfır jelatini kullanılıyor koca bir firmanın sıfır jelatini dışında bisey kullanacağını sanmıyorum düşünmekte istemiyorum 🙈🙈umarım dediğim gibidir 😂