Pnaratnn 2 gündür 10 dakika arayla düzenli 15 saniye bile sürmeyen sancılarım var sizdede oluyor mu 37 .hafta bu arada ne kadar siklasirsa gitmeliyim maa gayet düzenli 10 dakikada bir mutlaka geliyor
Eagle564 Pnaratnn 38. Haftadayım sancı mı bilmiyorum ama sürekli karnım sertleşip gevşiyo ve çok sık oluyo. Baskı yapıyo
Skn23 Pnaratnn tam olarak nerene giriyor canım sancı . 5 dakikaya düşünce gidin diyorlar bide yatınca geçmiyor ve düzenli artıyor diyorlar doğum sancısı için
Mantosuzmadonna Ben de 36/0 yım bugün ama son günlerde karnımda toplanıp zorluyor bi tarafı sertleşiyor canımı yakıyor, kafası zaten kanala yerleşti iyice belim karnım ağrıyor adet sancısı gibi.. acaba doğum yakın mı bilemedim