Hikayem1 Renkli ultroson yaptıran var mı, nasıl geçti ve yapılması gerekli olan bir şey miydi düşünceleriniz neler kızlar? 💓
Nevinnn Hikayem1 bende surda bekliyim bari daha yaptirmadim ama yaptiranlar gobekten olduğunu ama göbeğini gogus altina kadar actirdiklarini hatta ozel bolgenin de yarısına kadar actiklarini soyledi bebek asagida oldugu için dogrumu acaba🙄
Deda Hikayem1 Bugün yaptırdım devlet hastanesinde. Bakıyolar bi sorun varsa eğer doğduktan sonra hemen müdahale ediyorlar. Allah a şükür benim kızçemde bir sorun yokmuş😍
Annece Hikayem1 bende 2 gün önce ayrinitili ultrasona girdim Allah’a çok şükür bir sorun çıkmadı bebeğin organlarını inceliyorlar bir sorun çıkarsa eğer doğduktan sonra müdahale ediyorlar o ultrasonda da %100 bi doğruluk payı yok %60 var yaklaşık 15-20 dk sürüyor muayene normal bir şekilde baktılar karnını acıyorsun tabi ki detaylı inceliyor yanı ben normal kontrolümde açtığım kadarıyla açtım merak ettiğiniz varsa sorabilirsiniz bildiğim kadarıyla yardımcı olurum
Ozgeszr Nevinnn yok denildigi gibi birşey değil normal ultrasonda nasıl bakılıyorsa aynı öyle bakılıyor bi zararıda yok tam tersine yararlı en azından çocugunda oluşan sorunları yarık dudak falan sorunlarını görebiliyorsun en güzelide minnoşların yüzlerini net bi şekilde görüyorsunuz ❣️ Çok güzel bi duygu sırf yüzünü görmek için 2 defa girdim hiç bi sıkıntı yaşamadım
SuleDoruk Nevinnn normal kontroller de olduğu gibi açıyorsun. Bende dün yaptırdım. Oldukça güzel bir duygu. Net gösterdi her yerini. Parmaklarına kadar inceledik 😍 çok güzel de bir fotograf verdi yüzünün net çıktığı 😍
Bernw Nevinnn hayır canım ne özel bölgesi doktor ultrasonla nasıl bakiyorsa buda aynı.Ayrica öyle olsa bile ne varmı bunda doğum zamanı gelince heryerin acilicak zaten 🙂sadece bu cihaz farklı herşeyi detaylı gösteriyor tüm organlarına damarlarına cocukdaki olası bir hastalık varmı onlara bakılıyor kesinlikle yaptirilmali
Hnfmtn Deda Merhabalar,ben de devlette yaptırdım,ultrason görüntüsü vermediler ,cinsiyete de bakmıyoruz dediler sizde de böyle mi oldu acaba ?
Nevinnn Ozgeszr yok zaten yaptiricam.bende cok merak ediyorum kızımın yüzünü 👶 ama yaptiran biri oyle demisti bana ondan merak ettim
Nur-11 Nevinnn benimkinide çok açtılar ilk önce ben normal açmıştım bebek görüntüden çıktı doktor hemşireye yardım et dedi oda geldi biraz daha indirdi vajinamın yarısna kadar indirdi nerdeyse o şekilde tam görüntü aldı
Nevinnn Bernw yok ona gore temkinli temiz gidilir diye sey yapttim yani yoksa onu biliyorum biraz utangaclik var tabi 😅
Nihal1991 Hikayem1 evet tabikide yaptırılması gereken bir şey çünkü bebegini ilk görüşün gibi organlarını ellerini ayaklarını yüzünü saglıklı olup olmadıgnı bence yaptırmalısın ve çık güZel bir duyguuu
Deda Hnfmtn Yok verdi ultrason kağıdı gibi tabi ama yüzü net görünüyor. Renkli Ultrasondada gösterdi yüzünü doktor daha bakar bakmaz kız olduğunuda söyledi☺️ Ben istanbul baltalimanı kemik hastalıkları hastanesine gittim memnun kaldım saatlerce bakmıyor belki ama birşeyi olup olmadığına bakıyor
Hazaaalll Hikayem1 valla cevap veren arkadaşlar detaylı ultrasondan bahsetmişler belki sende ondan bahsediyorsundur. Ben renkli ultrason deyince 4D li ultrason anlıyorum 🤷🏽♀️ (devlette detaylıyı renkli yapmıyorlar olduğum şehirde, özelde ise her kontrolüm renkli ultrasonla yapılıyor. Belki de bu sebeple tanım farkı yaşıyoruzdur 😊😊)