Yprkk65 Merhaba hanımlar geçen hafta doktorum erkek ddi bugün kız ddi. 16. Haftada kesinleşir dedi. Başına böyle bişey gelen var mı
Samurayy Yprkk65 banada 15 haftalik erkek dendi 17 de kiz detayliya kaldi artik cinsiyet isi artik merakta etmiyorum ne olursa olsun benim kabimdan canimdan kizimda olsa atmicam oglumda olsa atmicam allah hayrlisini sagliklisini versin insallah 😊
Yprkk65 Öyle tabi sağlıklı olsun☺️ Kızımda oğlumda var cok şükür ama bu hafta kız deyince şaşırdım😀 allahtan kimseye demedim daha