TugceDemir Korkma canim bende Çarşamba günü 3 cu sezaryani mi olacam korkulacak hiç birşey yok tersine o kadar güzel bi duygu ki anlatamam allahım evladını Sağlıklı kucağına almayı nasıp etsin ilsallah