nilly 19+5 im bende ayni sorunlari yasiyorum gecen hafta bi kac gun benimde bulantilarim oldu hemde ilk aylarda hic olmadigi kadar siddetli doktora sordugumda bu donem de normal mide hassasiyeti cok sık goruluyor o sebep oluyordur bulantilara dedi birde mide yanmalarim icin icebiliyorsan soguk süt ic dedi bana iyi geliyor rahatlatiyor birazda olsa midemi soguk süt. Icebiliyorsaniz siz de deneyin derim bazen gercekten cekilmez oluyor o yanmalar 😒