Eylemphlvn Yarın doğum yapıcam Allahın izniyle ama çok kararsızım sezeryanla suni sancı alıp normal doğum yapmak arasında sizce ne yapmalıyım??
Fatmacbc1997 Eylemphlvn hayırla kucağına alırsın inşallah canim eğer sağlık problemin yoksa suni alip normal öneririm bebeğinin çıktığını ve onları görmüş olursun şahsen ben normal düşüyorum
edkaslan Eylemphlvn bebek kanala girmiş mi? Eger kanala girmemişse hiç suni sancı alma bence. Benim bebeğim kanala girmedi bende pazartesi sezeryan olcam hala girmediyse.
edkaslan Eylemphlvn bugun kontrolum vardı. Benimde aynı ne kanala girmiş ne sancı var ne başka birşey. 40 hafta oldu artık tehlikeye atmak istemedim pazartesiye gün aldım
Eylemphlvn Fatmacbc1997 ya suni sancı çekip sonrasında sezeryana alınmaktan korkuyorum sadece iki şeyi yaşamak istemiyorum
Fatmacbc1997 Eylemphlvn ha orası öyle evet benim görümcem 2.çocuğunu norman yapicakti ilki normaldi suda falan açılma sadece 2 santim oldu suni verdiler olmadı sezaryan aldilar