AsmerMurad Allahim sukurler olsun bebegimi sag salim kucagima aldim cook mutluyum.insAllah tum hamileler sag salim hayirlisiyla bebeklerine kavussunlar cok guzel bisey tarifsiz🥰sezeryan oldum ben.sezeryan olanlara sorum olucak agri ne zamana gecer.yani ayaga falan kalkinca zorlaniyorum agrim oluyor hastaneden cikincaya kadar gecermi acaba
Deletedmom0019 AsmerMurad Gozun aydin canim Allah bagislasin.. kac kg dogdu acaba.. Agrilar sizilar ilk gun oluyor ikinci ucuncu gunde oluyor ama her gecen gun azaliyor.. 1 haftada hic agrin kalmiycak Allahin izniyle 😉
Yyesimm89 AsmerMurad gözünüz aydın canım Allah analı babalı büyütsün bende yarın sezeryan olacam epidural mi genel mi oldun
Gnl0606 Caanım gözün aydın Allah analı babalı büyğtsün inşllh🙂bende Allah kısmet ederse 38+4 te sezeryan olcm bugğn gğn aldım bebeğin durumu nasıl onu merak ettim emebildimi kaç kilo doğdu😁
AsmerMurad Gnl0606 canim korkma qayet normal.3700 dogdu daha sutum yok oda ememiyor bakalim yarin nasil olucak
Yyesimm89 AsmerMurad ayy canım korktun mu iğne vurulurken birde o önlük önünde falan heyecan panik oldu mu biraz korkuyorum da
AsmerMurad Yyesimm89 iyne hic acitmiyor.evet ilk dogumumdu cok heyecanliydim hem ameliyat korkusu hem yavruma kavuwma heyecani ama gercekten hic biwey hiss etmiyorsun yalnizca anestezinin etkisi gecince agrilar oluyor oda hemen soyluyorsun agri kesici yapiyorlar
edkaslan Yyesimm89 ayy bende pazartesi doğum yapacam galiba. Acayip korkuyorum. Yani acıdan değilde ben biraz paniğim o heyecana kalbim nasıl dayanacak. Tansiyonum falan çıkar diye korkuyorum 😞
Yyesimm89 AsmerMurad çok saol canım benim inşallah senin ki gibi kolay bir doğumu olur sağ salim çıkayım da bebeğimde bende ağrılar çekilir heralde
Yyesimm89 edkaslan bende panik atak var canım o yüzden tedirginim biraz inşallah doğum hikayemi yazmak nasip olur Allah yardımcımız olsun sakinleştirici yaparlar inşallah bende senin düşündüklerini düşünüyorum ama Allah verir inşallah kolaylığını 🙏