Deletedmom270 Merhaba ben 22 haftalık hamileyim sabahtan beri fazlasıyla akıntı var seffaf ve kokusuz akıntı mı bilemedim bi anda bir miktar geliyor duruyor su gibi aynı korktum nedeni nedir erken yırtılma olabilir sıvı boşalması olabilir diye yazıyor internette yarinda devam ederse hastaneye gideyim dedim ama suanda endişe ettim