Elif67 Kızlar puset mi alsam port bebe mi alsam kararsız kaldım 20 kasim gibi dogumum yani kış bebeği olacak sizce hangisi daha kullanışlı olur
ekara Elif67 benimde kış bebeği aralık olucak. Anakucağı mecbur aldık aynı zamanda oto koltuğu. Port bebede al diyenler var başka eve götürdüğünde içinde uyur diyolar bende kararsız kaldım
Elif67 ekara ekara Aynen bende kararsizim puset te usur diyenler oluyo açık ya etrafı ama port bebe kapalı ruzgar soğuk geçirmez nde yatabiliyor tecrübeli olanlar insaalah bize tavsiyede bulunur
ekara Elif67 puset için yağmurluk varmış üşümez diyolar üzerinede battaniye örtersin diyolar. Ama port bebe uyutmak için iyi oluyo diyenlerde var kötü yanı 3 ay için alınıyo sonra çöp sayılır