yarennn79 Şuan resmen pirasali börek için agliyorum ve daha 8 +4 hamileyim bu normalmi resmen cildircam gözümün önünden gitmiyor
ekara yarennn79 bence çok şanslısın canın bişeyler çekerse iştahlı olursun. Ben şuana kadar hiç aşermedim ve iştahsızım eşim yalvarıyo bişey istede aliyim artık diye 33. hafta oldu bişey istemedim😂
defne55 yarennn79 bende ıspanaklı börek için ağlamıştım 😂😂 kalkıp yapıp yiyene kadar insanın yiyesi kaçıyor 🤦♀️
yarennn79 Emin_e ay çok teşekkür ederim sagolun vallah boyle yazdiniz ya bidaha aglicam simdi 😊😊annem sağolsun yapıyor yeterki içinde pırasa olsun nasıl olduğunun bi önemi yok nefes alamıyorum resmen
Emin_e yarennn79 asermek guzel bir sey,ciddiydim:) ben de portakal yerken cpk sevinmistim gözlerim dolmustu:)
duyguyilmaz Aserme okadar erken basliyo mu ya, arkadasim da 5 haftalik hamileyken diyodu aseriyorum diye😞
yarennn79 duyguyilmaz vallah bencede çok saçma bişey bu haftada olması normalde senin aserdigin şeye çocuğun ihtiyacı var derler ama bilmiyorum hüngür hüngür ağladım yiyemiycem sandım