Turkan09 Geçen hafta bir gün tuttum çöl iyi geçti ama nuhun çok zorlandım ve yemek yiyemedim sizce nedir tavsiyeleriniz
Ebru01yalcin Turkan09 canım eğer bi hastalığın yoksa orucun zararı hiç olmaz aksine faydası olur ben ramazan orucunun hepsini tutmuştum aksatmadan ve ağrılarım vardı Rabbimin hikmeti kesildi ramazan da
Deletedmom124 Turkan09 allah kabul etsin bende tutmak istiyorum ama bana yasak elim ayağım titriyor bayılıyorum doktorunuza danissaniz daha iyi olur düşüncesindeyim
Mebos Turkan09 kan değerlerin ve vücudunun susus kalmasına göz yumabilirsen kendi vücudunun susuz kalmasını sıkıntı etmiyorsan problem yok yada tansiyon olayın yoksa tut
Turkan09 Deletedmom124 amin inşallah geçen hafta çok güzel geçti ama bugün iftarı açtığım zaman başıma öyle ağrı girdi ki kendime gelmem çok uzun sürdü
Turkan09 Deletedmom124 amin inşallah bir hastalığım yok sağlık ocağına gittim tutmamı istemiyor yararlı olmadığını söyledi
Turkan09 Mebos vucüdümün süssüz kaldığını hissediyorum çünkü gebeliğin başından beri yüzünde ikidir uçuk çıkıyor büyük bir şekilde yüzüm yağlı olmasına rağmen çok kurudu pul pul oluyor
Deletedmom124 Turkan09 o zaman tutmayın canım ramazan orucu değil o bile olsa telafi edebilirsin önemli olan niyettir Allah sana hem bebeğine hem. Vücuduna kendine eziyet edip benim emirlerimi yerine getir demiyor
Mebos Turkan09 işte su önemli senin için bide yolun başındasın bebek senden yiyiyor kanından besleniyor ilk 3 ay bence dikkat et kendine
Deletedmom124 Turkan09 canım ben daha geçen senenin borcunu veremedim bu sene diyordum emziriuordum oğlumu tekrar hamile Kalınca tamamen bitti yasak gebelikte birkaç sene içinde 3 4 ay tutmam gerekecek 😞
Turkan09 Deletedmom124 allah yardımcın olsun bende dedim daha başındayım tutayım üzerimden gitsin ama eşim müsade etmez artık tutmama
Deletedmom124 Turkan09 hersey de bir hayır var canım esinde istemiyor senin bebeğin içinde artık seneye alah nasip kısmet ederse tu Tutariz Allahın izni ile
EbSa Ah maalesef bende 9 haftaligim 6 gun borcum var surekli aklimda ama zaten mide bulantilari bide cok susuz kaliyorum suanda bile o yuzden korkuyorum 🥺 bide en agir zamanlarimiz ramazana denk gelicek o borclar surekli aklimda olacak 😔
Turkan09 EbSa değil mi beni üzende o oyumu hiç yemem kandiller olsun borcun olsun hep veririm ama şuan çok tuhafıma gidiyor çoçuğunuz için herşey
EbSa Turkan09 aynen oyle Allah biliyor suan ne durumda oldugumuzu mecbur olmasak tutacagimizi inshallah en musait zamanlarimizda tutariz artik daha sonra 🤲🏼🤲🏼