esideger Günlerce serumdan sonra nihayet idrar yolu enfeksinyonum yüzünden şiddetli kusmalarımın sonucunu bulabildik. Monural şase ile enfexıa 500 mg antibiyotik verdi. Başına böyle birşey gelen var mı? Bebeğime zararı olur mu?
MerveBay Ben kullandım canım senin gibi 8-9 haftalarda bir sorun olmadı çok şükür.Şu mor tek içimlik olan dimi