354425 Hanımlar 37 haftalık gebeyim 79 kilo ile hamile kaldım şuan 84 kiloyum bebeğin eşi, suyu, ödemi var bu kilo alımında bi anormallik varmı sizce çok az almışın diyo herkez 😞😞😞
Tamam 354425 hayır yok.doktorunuz bir şey demiyorsa,kime ne 🤷🏼♀️O grup çok aldığınızda da“ay nasıl doğuracaksın bu kilonla”baskısı kuracaktı.Eğer 175cm boylarında değilseniz almamanız çok daha sağlıklı olmuş.Allah sağlıkla bebeğinizi kucağınıza aldırsın
canimoglum53 354425 bende 33.deyim 78le hamile kaldim 83 kiloyum hersey gayet normal hatta cok mutluyum kilo.almadim diye. Cok sukur bebisimin kilosu boyu iyi :) hic dert etme bence hatta mutlu olmaya bak😊
Elisatubis 354425 bende 79 ile hamile kaldım şuan 86 kiloyum 30 haftalık hamileyim kilo bebeğe gidiyor bebeğin baya iri dedi şeker taraması yaptırmamıştım meğersem şekerim yüksekmiş bebek o yüzden hızlı büyüyormuş o yüzden diyete başladım ve doktorum kesinlikle kilo alma dikkat et dedi
Deletedmom099 354425 kız sadece 5 kilo almışsın ne güzel yaa kendine hiç almamışsın inşallah benimde öyle olurr
354425 Tamam çok teşekkür ederim Tamam haklısınız toplum baskısı işte hassas oluyoruz bu dönümlerde ama anlayana çok teşekkür ederim ❤️☺️
Kaderaslantekin Bu ikinci gebeligim ilk gebeligim de yedi sekiz kilo anca aldim suan 26+6 haftadayz 57 kilo ile hamile kaldim suan 59 60 kilo civarinda kilom 3 kilo anca aldim zaten kilonda veya bebegin gelisiminde bi sorun olsa doktorlar uyarirdi seni doktor bisey demedigi sure kimseyi duyma...
354425 Kaderaslantekin Kaderaslantekin haklısınız duymamak gerekiyo bazen ama elde deyil çok teşekkür ederim ❤️☺️
Gkcklyla Ne garip bi milletiz valla anlayamıyorum artık kimseyi anlamayada çalışmıyorum bende 37. Haftam bitiyor 5 kilo felan aldım hiç kilo almamışsın bi sıkıntımı var gözüyle bakıyorlar 😁 çok kilo alsak yemiş yemiş kendini beslemiş derler az kilo alsak bi sıkıntı var bebeğide besleyememiş derler duymayın ben öyle yapıyorum 😏
Cgdmkrkmz Bebeğin iyiyse neden kilo alasın ki zaten ki ben sizin gibi anne adaylarını çok kilo alıp yerinden zor kalkan anne adaylarına karşı hep daha şanslı görmüşümdür ne mutlu sizlere :)