Anne1_ ben sürekli yaşıyorum adet sancısı gibi oluyor ve bazen aşırı fazla oluyor ağrıları karnımın alt tarafında ağrı birleşiyor belime geçiyor çok kez gittim sorun olmadığını enfeksiyondan kaynaklandığını söylediler tabi herkes farklıdır yinede gidebilirsen bi dr a git