Senass Merhaba anneler canım çok sıkkın sizlerle paylaşmak istedim. Doktorum sürekli bebeğimin kilosunun az olduğunu vurguluyordu şuan 34. Haftamdayım Çarşamba günü gittiğimde bebeğin suyunun azaldığını akciğer geliştirici iğne yapacağımızı söyledi ve yaptırdım cuma günü tekrardan görmek istediğini düzelme varsa dewam ama yoksa doğum kararı veririm dedi başına böyle birşey gelen war mı 34. Haftamdayım 2200 kg kilosu senden 4 kg bebek beklemiyorum zaten dedi napacağımı bilmiyorum Çarşamba gittim cuma geri gel dedi 2 günde ne değişicek ki dedim iğne hemen değiştirir dedi bana yardımcı olur musunuz
ekara Senass bende aynı durumdayım 33. haftadayım 1900 küsür kilosu. Banada yetmediğini söylüyo halbuki kusana kadar yemeye çalışıyorum. Genelde bu haftalarda kaç kilo oluyo anlamadım bi türlü ortalamayı geçemedim
EsraKya Senass Başka bir dr ede gidin tabikide ben 34.haftamda 2.101 kg di ve haftasına göre uyumlu dendi sizin nasıl böyle birşey oluyor garip?
Senass ekara ya bende anlamadım bir türlü heryerden bakıyorum bu haftalarda kilosu 2100-2300 felan benimki gayet normal diyorum ama doktorumu değişicem sanırım
Ayazacar Canım üzülme allah büyüktür hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah evladını bol bol dua et 🤲🏻