husniyealtun ben de çok erken öğrendim adete 3 gün kala kanda da çıktı 10,6 şüpheli gebelik çıktı adet gunumde de 92,2 cikti değerin katlanmış dedi doktor ama iki gün sonra yine gel bakalim dedi sabah gidecem insallah yükselmiştir normal seyrinde.acaba buda yükselmiş olursa kimyasal gebelik şüphesi kalkmış olurmu .yarını doktora soracam ama merak ve endişe var biraz