aylin00 hayırlı olsun uzun sağlıklı ömrü olsun inşallah bebeğinizin🙏 Bnde 1 kasımda doğum yaptım benimkide 4 gün erken oldu normalde 5 kasımda doğacaktı kısmet işte 🥰 ilk 3 gün biraz zorladı beni sezeryan ama sonrası çok kolay geçti bnmde şuan hele hiç sezeryan olmamış gibi hissediyorum😊