sahibe Arkadaslar 18 haftalik olduk cinsiyetini goremediler bacak arasi kapaliydi kiz gibi dedi ya babacaklari kapaliysa neye dayanarak kiz gibi diyorlar acaba???
Happymamizmir sahibe şöyle benimki erkek iki tane doktora gittim erkekde öyle mi bence şekil değiştirse dönse bile pipisi görünüyor ☺️😌 kız olma ihtimali biraz yüksek gibi
HaticeNehir sahibe organlarına göre tahminde bulunuyorlar bnmde öyle oldu 30. Haftama giriyorum anca net gösterdi
Deletedmom133 sahibe alakası yok canım ya 15 18 19 haftalarda hep kız denildi erken bike öğrendim yani 😊
Kubraaas @sahibe geç gösteriyorsa da kız falan diyorlar. Uydurma bence bizim 12. haftada bacakları açıktı doktor kız dedi hala kız. Her seferinde hala açık.
Arasblt Kubraaas şuan kaç haftalık canım benimde 13 haftalıkken kız dedi bi daha gideceğiz 16 haftalık olduk herkes o erkektir değişir hemen nasıl görmüş diye kafamı karıstırdılar 🤦♀️
Canan_irem96 Benimki hep ama hep kapaliydi sonra kordonu da arasindaydi kiz dediler sonra 22 . Hafta da detayliya girdim erkek oldugunu ogrendim cok sukur sagli bebegimiz 😇
Nltka Ultrasona girmeden 20 dk önce çikolata ye hareketlensin benimkide göstermedi çikolata yiyince hareketlendi . Gündüzleri uyudukları için herhalde kıpırdamıyorlar ayaklar kapalı kalıyor. Ama doktorlar kemik yapısına göre söylüyor cinsiyetini ondan söylemiştir . Benimkide erkekti ama bacakları kapalıydı hurafelere çok takılmayın
sahibe Nltka ya birde doktoruma gittim sirada beklerken babannem vefat etmis haberini aldik alel acele rica ettim girdik doktorun yanina pekde bisey anlamadim cenaze yetismek icin hem bakti doktor cok kisa surdu
Kubraaas @Arasblt 35 hafta. Tabiki yanılabilir doktor ama maalesef herkes çok biliyor. Niye göremesin yani.