Dnznrgz Yo-si47 son 63 😍 kendime nazar degdirmeyimde bir sıkıntım yok çok şükür bu aralar hayirdir ins bune agrisizlik diyorum şaşırıyorum hiç alışkın olmadigim bir durum 😂
Ezgi_Deniz Yo-si47 ben varım 🙋🏻♀️ Şükür iyiyim lakin çabuk yoruluyorum, Kıyafetlerim olmuyor. Bir de hapşırınca kaçırma problemi yaşıyorum 🙈🤭
Sema1994 Yo-si47 ilk acemilik ck kotu oluyor bn ilk doğumumda bebege battaniye koymayı unutmustm smdi hersey tam takim hazir
Dnznrgz Sema1994 korkuyorum valla tam böyle rahatlığa alışıp birden sırt ağrıları geri dönecek diye 😄
Dnznrgz Sema1994 seninde azalır ins ağrın canim bende fitik yok ama disk bozukluğu var o yüzden garipsiyorum ☺️
Sema1994 Dnznrgz hayirlisiyla. Dogum yapsaydm aslnda ameliyatlk isim vr da bidaha olur dedi doktor dikkat et kendine dedi
Dnznrgz Sema1994 son zamanlar seni yormadan geçer ins cok dikkat canım ben ağır sayilabilecek hicbir sey yapmıyorum baya dikkat ediyorum
Dnznrgz Yo-si47 inşallah canim ama göbeğin çapı arttıkça baslar kesin o yüzden tadini cikariyorum son zamanlarin ☺️