Bsranurrr
37+4 olanlar ve sabırsızlık la bebişi ni bekleyen guzel anne adayları neler hissediyor sunuz bıan once dogurmak mı yoksa 40 41 haftayı doldurmak mı birde durumunuz nasıl agrınız olıyor mu?
Genc_anne_adayi
37+1 bı an önce doğurmak istiyorum 😣
Ceylan3178
37+3 bende dogsun ıstiyorum artık 🤭
Badevehande
37+1 bende Salı günü zorunlu sezeryan olacağım
hulyahun01
37+5 hem doğsun istiyorum hemde doğumdan çok korkuyorum hayırlısı olsun artık