hohomoromu Essrraa32 Happykids e neden yazmıyorsun canım orda herkes doğum yapmış bir bilen vardır belki
deletedmom832 Essrraa32 genelde baş ağrısı oluyor uğultuyu duymadım bende spinal oldum ama çok şükür hiçbişey yaşamadım yan etki olarak booolll sıvı tüketip kendini yormamann lazım bana öyle demişti doktorumm
hohomoromu Essrraa32 Happykids bebekler doğduktan sonra orayı kullanıyoruz orda anneler kendıleri bebekkeri hakkında bu şekilde sorular soruyorlar happy mom ın uygulaması o zaten happy kids yazın playstor a cıkar