ezoterik Arkadaslar 21.haftadayim son bir haftadir aksamlari yemek yemeye korkar hale geldim yemekten sonra o kadar çok şişiyorum ki oturmakta bile zorlaniyorum sirtim midem agrimaya basliyor hafif yaniyor karnim cok sisiyor sanki 7 aylik hamileyim herşeyi denedim salata da yesem sebze yemegi de yesem et de yesem ayni oluyor az cok yemem farketmiyor bu sıkıntıyı yaşayıp çözüm bulan var mi acaba☹️
Bahar2 ezoterik 27+3 bende akşam yemek yersem çok şişiyorum nefes alamıyorum o yüzden çok azıcık yiyorum mideme baskı var bebeğin başı üst taraftaymış
Suheyla19A ezoterik bende 19 haftalığm cnm ayni bende aşırı sisiyorum her yerim agriyo rahatsiz oluyorum ama soda içip yuruyom o iyi geliyor
Jasminixx Bahar2 aynen bende 22 haftalığım akşam bu saatler oldumu davul gibi oluyorum su içmeye korkuyorum valla napıcam şaşırdım
ezoterik Bahar2 aksamlari özellikle dikkat ediyo musunuz yemek yerken peki neler yiyorsunuz mesela?az yiynce gece acikma olmuyo mu🙈
ezoterik Jasminixx gerçekten cok kötü ya☹️napsak acaba aksam bisey yiyemicek miyiz? çünkü gercekten yemek yemek istemiyorum artik
Jasminixx ezoterik ama işten güçten anca akşam fırsat bulup oturabiliyorum ve yemek yemeğe anca vaktim oluyo herşeyi yemek istiyorum 😫
ezoterik Jasminixx 🙈ben de çalışıyorum anliyorum seni inan ama yesek dert yemesek dert bana kalsa gercekten böyle cekmektense yemiycem yani ama bu defa vicdan azabi öğün atliyosun bebis beslenemez diosun kuruyosun da kuruyosun walla gercekten zor duru️m🤦🏻♀️olmadi aksamlari salata ve ayranla gecireyim diorum gerci ayran da sislik yapiyo yani dedigim gibi çözüm bulamadim gerçekten
Bahar2 ezoterik bu akşam sadece ayva yedim rahatça uyudum ya da sadece çorba yoğurtlu bir şey yeyince çok rahatsız oluyorum
ezoterik Bi de kilo sorunu var abur cubur zaten hayatimdan cikti yemiyorum tatli nerdeyse hic yemiyorum öğünlere göre besleniyorum dikkat ediyorum ama 5 kilo aldim simdiden o da bir dert nasil olucak bu is anlamadim ya☹️
Bahar2 ezoterik kiloya çok takılma ne yapalım Doğumdan sonra veririz sağlıkla gelsin bebeklerimiz Benim doktorum tansiyon yüksekliği riskinden dolayı kilo almamı söyledi yine de dikkat edelim fazla tuzlu fazla unlu hamurişi uzak duralım