Kizlar bence halinize sukredin ben ilk haftamdan bu yana bircok sebepten kanama yasadim 26+4 haftligim. 21. Haftamdan sonra kasilmalarim basladi ve nst sancim cikiyor hala yuksek tansiyon cikti birde ustune. Ilaclarla duruyoruz suanlik. Her hafta kontrol hastane agri oluyor elbet alanlari daraliyor vurduklari yer aciyor. Simdi birde hickirik tutuyor anam bitene kadar omrum gidiyor pit pit helak oluyor cocugum icerde 😞 ama bu guzl birseymis analik duygusu iste 😂 neler yasayanlar var daha biz hicbiseyiz