Betulsna tabiki öyle rabbım basta sağlıklı olsun yeter sadece merak ettım bu benım onerdıgım sıtede yazıyordu yumurtlama günü hesaplamalarında merak ettım dıye soruyorum Buarada önerdıgım sıte doğru ben şuan Hamileyım ıkıncı bebegıme. Rabbım en kısa zamanda ıkı cızgıyı görmeye Nasıl eder ınsallah Buarada hamıle kalmadanda folik asıt kullanmanız ıyı oluyor doktor tavsıye edıyor Bebek düşünenler golüm asıt kullanabilir diyorlar