Sebahatmrtk Sizde durumlar ne ? Bebişlerimizin kilosu ne durumda :) birde doğum sancısını nasıl anlarız ?
Sebahatmrtk symydgr0302 benimde öyle sağa veya sola döndüğümde hep acıyla dönüyorum yürürken canım acıyor sancılar da var :( Allah yardımcımız olsun
Karamelek- symydgr0302 maşallah çok iyi 😊 ben 35+0 da 2700 bana az gbi geldi kilosu moralim bozuldu iyi mi bilmiyorum 🙇