Çok eski tarihli bi tartışma başlığı ama belki cevap veren olur, 13 haftalık hamileyim en başımdan beri erkek hissediyorum erkekte istiyodum rüyamda da hep erkek bebek görmüştüm hamile kalmadan öncede ama doktor kıza benzediğini ama kesin dolmadığını söyledi yinede hiç kız hissetmedim hep oğlum olacakmış gibi kendimide kötü hissediyorum böyle olunca sanki haksızlık gibi