Olivehoney
Bu hastanede Doğum yapacak varsa bir daha düşünsün. İlk çocuğumuz hiç bir deneyimimiz yok. Doğum yaptım hemşire uğramadı odamıza. Bütün arkadaşlarımdan duyduğum saat başı hemşire gelir bakar, hatta 1-2 saat olsun bebeği alırlar ki anne baba biraz uyusun. Ama Avcılar Hospital da dediğim gibi 1 kere bile uğramadılar. Ellerinde çay yiyecek bankoda sohbet muhabbet. Hasta bakıcı sonda çıkarmaya geldi bi suratsız tersler havada. Çok kötü bir hastane arkadaşlar. Bir de 2 gece kaldık 3 gece almaya çalıştılar. Hastane odasına masa süslemesi yaptırmak istedim fotoğrafçısı yapıyor 1500 lira istedi ve çok sınırlıydı koydukları. Kendim evden getirdim birşeyler. Masa istediğimde fotoğrafçı küçücük masaya 100 lira kira aldı. Süit oda tuttuk ekstra 300 lira küvet falan var ama küveti kullanmıyorsun zaten süs. Ben Nil Bilgen için gidiyordum. Onun da çok bi özelliği yok aslında. Herşeyi ben sorarsam öğrenebildim. Mesela en basiti bitki çaylarının bazıları içilmemeli ya hamilelikte onu bile ben sorunca söyledi. Aşırı bekleme süresi var 1 saat kesin. 3 saat beklediğim oldu. Bence orada Doğum yapacak varsa kesinlikle yapmasın. He bi de diğer kadın doğumcu var hastaları onu bekliyordu asistan vizitte dedi ben de kantine çıkıyordum bi baktım oturuyor biriyle muhtemelen sevgilisiydi yanağını okşadı çünkü. Rahatlık diz boyu hastanenin kantini yani. Tekrar söylüyorum gerçekten Avcılar Hospital mı bi daha tövbe.