Çok üzüldüm Allah sabır versin Allah doğacak olana hayırlı ömür versin de ben şunu dicem evlendiğim ay hamile kaldım ve folik asite 6.haftada başladım öncesinde de herhangi kullanmışligim olmadı beslenmeme de o kadar çok dikkat eden biri değildim ama çok şükür hiçbir sorun yok tek sıkıntı folik asit eksikliği değildir bence DNA sıkıntısı olmuştur üzülmeyin stres yapmayin rahat olun bunlar da çok etkiliyor bebeği