tugbacelik Kızlar şeker yüklemem 176 çıktı nasıl beslenebilirim insülün kullanmaya başlarmıyım acaba bebeğe zararı varmıdır yardımcı olun lütfen
[silindi] tugbacelik bence bi diyetisyene gidin. Devlet hastanelerinde de var diyetisyen. Görüşün onlar sizi daha iyi yönlendirecektir emin olun. Tatlıdan kesinlikle uzak durun çok zor evet ama bu durumlarda uzak durulması gerekiyor.
Begumerva tugbacelik dr un endokrine yonlendirir oda diyetisyene gonderiyo benimde yuksek cikti bu hafta sekerimi gunluk olcup kayit yapiyorum tabi diyet yuruyus bol su ile birlikte 15 gun sonra kontrolde bakicak dusmezse diyetle insulin
YcelMlayimYldrm Begumerva canm günlük nasıl olcuyosun. Ben şeker ölçme cihazı sipariş verdim yarın gelck bnde olcecem de yemekten önce ve sonra mı olcuyosun
Begumerva delettdmom66 50 lik 143 cikti 100 luk yapildi 4 gun sonra ondada 4 degerden 2 si yuksek cikti
Pcdshn İlk önce ekmek, şeker, meyve günde en fazla bi elma, pirinç, makarna yok... Bol su.. Geçmiş olsun, dikkat edersen 2 haftaya düzelir inşallah 🙏🙏
firdevs Begumerva benim hamile kalmadan önceden beri var tokluk şekerim haftaya da yüklemem var geçen haftalarda akşam yemekden 1 saat sonra yaptık evde kendimiz 175 çıktı acaba yükleme günü o şekerle daha da çok çıkar mı ya çok korkuyorum canım 🙏😥
Begumerva tugbacelik benim suan icin bi sorun yok suyu normal kilosuda oyle ama ilerde nasil olur bilemiyrum
delettdmom66 tugbacelik 50gr yaptılar önce 182 çkti 100gr yapcak pazartesi ona göre bsy syleyecek sanırm
Begumerva delettdmom66 sen simdiden yediklerine dikkat et 50 lik yuksek cikip 100 luk normal cikanlar var
Begumerva Sarayhelvasi dr parmaktan seker olcer aleti yaziyo eczaneden alip kullanihosun eczaci nasil yapicani anlatiyo bana gunde 7 kez yapicaksin dedi diyabet hemsiresi ac tok 3 ogun ve gece 10 da
Begumerva Sarayhelvasi 2 gundur yapiyorum dun normalin ustunde cikyodu tokluk bugun cok sukur duzene girdi gibi insallh boyle devam eder diyete harfiyen uyuyorum sifir kacamak
Sarayhelvasi Begumerva bana yazmadı doktorum .. 50lik yüksek çıkınca 100lüğü yaptırmamıştı:/ açlık şekerim de 88 çıkıyor. Doktorum seni şeker var kabul ediyorum dikkat et dedi diyetisyene gittim diyetisyenin yazdığı menüyü de doktorum beğenmedi bunlarla doymazsın ye dedi ama tatlıya dikkat et dedi.. ??? Naapsam
Begumerva delettdmom66 ben tatli cok yemedim ama ginede cikti hizli kilo aldim bidee 37 yasindayim oda etkili sanirim
Begumerva delettdmom66 100 luk yapilacak gune kadar hamur isi kizartma asiri meyveyi tatli kes yetr cikmaz bu kez insallh
Minnosunannesi tugbacelik ne kadar yükleme yapıldı ? Birde kaçıncı saat değeri 176? Benim 1. Saat 172 çıktı
Begumerva Sarayhelvasi bbenim aclik 87 cikti valla sen bilirsin ama ben isimi sansa birakmazdim yerinde olsam bebek icin tehlikeli allah korusun