Sevde25 Selam arkadaşlar dyson elektrik süpürgesi alıcaz ama hangi model olacağına karar veremiyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.şimdiden teşekkürler ☺️
Ndeniz Dyson parquet2 kullaniyorum.Bi philips maratonlardan farki yok. Tek farki dyson in çekiş gücü digerleri gibi yillar gectikce düşmüyormuş. Sadece 1.5 senedir kullandigim icin bunu cok farketmedim daha ama.
1dem Sevde25 en üst model. Ama müşteri hatasını bile karşılıyorlarmış düzeldi diyor canım yanlış yönlendirme yapmış olmayım 😊
Newyorklugebe Dyson v8 kullanıyorum. Sarjı yarım saat dayanıyor sadece onun dışında bi sorunu yok. Ben v11 ile arasında kalmıştım ama satıcı bana farklarının v11 daha uzun süre dayanıyor sarj olarak ve daha güçlü demişti evinizde evcil hayvan çok fazla halı falan varsa çok kirleniyorsa eğer onu önermişti