gurbet21 Merhaba arkadaşlar beni nts bağladılar sancılarım çıktı ama ben hissetmiyorum ilk olduğu için de sancı nedir bilmiyorum yatış önerdiler kabul etmedim sizce ne yapmalıyım
Yapraksmr gurbet21 valla benimde 40 haftalığım nts 180 200 buluyo kontrol altındayım bakalım hayırlısıyla bekliyorum Kuzumu 🙃
Genc_anne_adayi Benim de 100leri buluyor nstde ama 2cm olan acikligim ilerlemedigi için yatisi kabul etmedim. Sizin kaç çıkıyor
Sumeyra19 Benimde 32. Haftadan beri var sancılarım nst de cıkıyor ama ben hiçbirini hissetmiyorum şuan 39 haftalığım gelen giden yok açılmada yok
Gulfem07 Sumeyra19 ne güzel ya açılma olmadıkça nst de çıkan sancılar önemli değil sanirim. Bizde 29 haftaligiz 60 ları gördü ben bir şey anlamadım bana göre hafif bi gerilmeydi o.Benim de açılma yok rahim uzunluğu 35 cm inşallah bekler cocugum
Sumeyra19 Gulfem07 yani demekki değil çünkü her hafta gittim hepsindede düzenli bi şekilde çıktı hepte alttan muayene oldum ama yok açılmada yok gelen gidende ☺️☺️
Yapraksmr Genc_anne_adayi bulabilirsem atim o bi kere cıktı doktor begenmedi bidaha cektirdi sonra begendi eve yolladı 🙃
Gulfem07 gurbet21 o zaman yatış yapsanız iyiymiş bana iyi geldi serum kasilmama. Haftanız daha erken çünkü 35 falan olsaymış neyse.