rabiyaturkaslan bende bugün ikili test için dr gittim bnm de henüz 11. Haftam bitti ense kalınlıkları 1.1 çıktı ikizlerimin ince gb bişeler ddi dr anlayamadm ama 3ün üstüne çıkmaması gerekiyormş senn ki iyi bi değer benceama ben benmkinü bilemedm ince olması ne olur acaba