Skn23 Kızlar ben 6.80 di trioid değerim . 25mg leviteron başladı doktor aylardır içiyorum. Bugünde sağlık ocağına yazdırdım tekrar ilacı ama değerim baya düşmüş doktor sadece ilacı yazarım ben bilemem dedi sağlık ocağında. 2.5 altında yinede ilaç kullanacak mıyım acaba çok düşük olanca da zararı varmıdır bilen varmı ? Tsh : 1.23 Ft3 (serbest T3) : 2.9 Ft4 (serbest T4) : 0.85
Yapraksmr Skn23 canım ben hala kullanıyorum 25 mg 50 mg cıkardı suan iyi allaha şükür her an doğurabilirim halende kullanıyorum ilacı o yüzden kullan bişey olmaz 👍🏻
Skn23 Kemin aslımda bana dahiliye doktoru bu değerler yüksek değil sadece hamilelerin 2.5 altında olmasını istiyoruz demişti o yüzden demişti 🙄
Salihsaliha Ya benim de hep yüksekti ben de 25 mg kullanıyorum uzun süredir. 0.29 a düşmüş bu sefer de. Daha gitmedim doktora sorcam gittigimde
Genc_anne_adayi 9 ay kullanmak gerekiyor bende aylardır kullanıyorum. Gerekirse doğumdan sonra da kullancan dedi doktor
Dilek1661 Benmde 6ydı canm bir ay kullandım 2 ye düştü doktorum bıraktırdı sonra bir ay sonra ölçtürdüm 3 olmuş doktorum iyi kullanmana gerek Yok dedi kullanmadım bu ay yine ölçtürdüm 2.89 dedi ve normal dendi ben burda çoğu kişiye sordum haya yapmışsın kullanman lazımdı falan bir sürü moralimi bozdular ama iyiki doktorumu dinlemiş kullanmamışım yoksa buradakilerle kalsam hala kullanacaktım sana diyeceğim buradaki doktorlara güvenme😂çünkü herkesin bünyesi farklı doktorun ne dediyse onu yap herkesin bünyesi farklı ilaç konusunda kimseye güvenme onlara bakıp ne devam et ne bırak doktoruna sor o bilir🙂
Kemin Skn23 her ay endokrin doktoruna gidip kanımı veriyorum bu zamana kadar azaltmadım benim küçük bir nodülüm de var hiç bırak demedi
Elcinttk Skn23 canım benimde yuksekti.bende 25 mg kullandım.su aralar 0.60 oldu ama doktorum hala kullanıcaksın dedi.duzensız bıle kullansam yukselıse gecıyor kontrol altında tutmalıyız dedi.tabı sen yınede doktoruna sor
Skn23 Elcinttk sağlık ocağında ki doktor bu değerleri böyle yapan zaten bu ilaç bırakırsan yükselir demişti geçen ayki kontrolde
NERDOGDU Her ay kan tahlili yaptırıp sonuca göre kullanıcağın ilaca doktorun karar vermesi gerekir. Belki dozu düşürtür belli olmaz o yüzden en kısa zamanda doktoruna danış derim. Bende kronik troid hastasıyım ordan biliyorum.