Semirac
Arkadaşlar bebeğim henüz 12 günlük molfix bez kullanıyorum ama sanirim iyi gelmiyor çünkü pişik oluyor krem kullanmama ve sık sık değiştirmeye rağmen. Hangi beze geçsem?
dentem61
sleppy naturel ben öyle deneycem ablamın çocukları can bebe kulanmıştı sonra slepye geçti
Aozge
E bebek te satılan baby me sanırım bırde bunu deneyin... Maalesef o cok popıler prıma yi öneremeyecegım, petrol ve türevleri mevcutmuş yaşadıkca neler göreceğiz kımbilir😔