Mart_annesi Kızlar ben 2 gecedir ruyamda cok korkyorum muskamda var ama neden bilmyorum uyanyorum ayet okuyorum gozumu kapatyorum ayni ruya 2 gundur ve bu saate kadar bebegimin harketlerini hisetmyorum ciklata yedim su ictm uzandim bos doktra yazrim cevp vermdi daha 19+3 gunluk hamilyeim bebgimn herktlerini net bi sekilde hisedyorum ama noldu bugun anlamdimm bapsam harketlerni hisederimm
asyaa15 Mart_annesi onlardan olmaz canım inşallah. Da biri korkutmasın irkilme yani bseyden. Benim teyzem 3 4 aylıkken falan bseyden korktugu için ama baya irkilmiş o kaybetmişti bebegini. Kendini saglam tut yani ama rüyanda irkilmekden korkmakdan bsey olmaz içini rahat tut
Cookie_the_pomy Mart_annesi Ya bebek büyüme atağı yaptığı 20. Haftalarda hormonlar hızlı yükseliş kaydettiği üçün saçma saçma rüyalarr görüyo insan; bişeycik olmaZ
Demirleblebi Mart_annesi o haftalarda hormonların etkisiyle hepimiz korkulu çok canlı rüyalar gördük, görüyoruz. Dua okuyun eğer sizi yatıştırıyorsa ama aklınıza başka hurafelerle doldurmayın. Korkmayın bebek öyle sıçramayla falan kolayca zarar görmüyor.
Mart_annesi asyaa15 canim bu korkmanin normal bi ruya olmadini bildgim icin korkyorum benim cok tandgim var bu sekilde bebgini kaybeden o yuzden cok korkyorum karnimda yumsacik olmus icim hic rahat degil
asyaa15 Mart_annesi Rabbim korusun canım için rahat etsin doktıruna git en iyisi hem tedirginliğin gitsin için rahatlasn hemde sor doktor a.