seldanur_kaya1 kuzum bende düşük yaptım 12 gün sonra hamile kalmışım şuan 6+3 bugün ilk kalp atışlarını duydum çok harika bişi bende çok araştırdım üstüne adet görmeden hamile kaldım üstelik hiç korkma git bak bakalım boş dış gebelik olmasın folik asitini kullan o yüzden git canım ♥️🙈🙏🏽