Mrwclkgl hiç gerek yok bence benim yeğenim de 2 300 civarı doğdu tulumlar büyük geldi ama takım olanlar tam bile oldu diyebilirim çok az buyuk geldi hem zaten kilosu düşük dogan bebekler hemen toparlanıyor giydirmeye fırsat bile kalmayabilir hiç boşuna o kadar masrafa girmeyin prematüre kıyafetleri biraz daha pahali diye biliyorum 😊