muzisyenanne06 Kızlar az önce tuvalete gittim çok açık pembe lekelenmem olmus 24+5 haftalığım . Doktorumun özel numarası olmadığı için arayamıyorum eşim işten çıkamadı çıkınca hemen gideceğim ama içim hiç rahat değil çok korktum başına gelen oldumu hiç ?
Svcnn muzisyenanne06 nişan denilen akinti tarzi bseymi haff lapa gbi mi 6 gun once ben aynsini yasadm ikinci hamilelgm.oldgu icn anladm hemen nisan geldgni sancim yoktu ve sadce karnim tas gbi sertlesmsti hemen dktru aradim hastaneye gtik.yatsm yapildi dogum sancim baslams acilmam bile.olms evde sancm.bile yoktu erkn dgum baslamsti 33+1 iken szde hastaneye mtlaka gdin bn erkn gtmesem evde sancm baslaynca drek dguma gderdm heralde allhtn gtm hemen cger gelstrci igneler vrdular dgumumu drdurdular bde su filan gderse drduramazlar dgumu bnm.syum daha gelmemsti allhtn dikat edn insalh allh saglikla.kucgmza almyi nasip eder
bebekkaradag muzisyenanne06 merhaba 13 + 2 haftalık hamileyim açık pembe kanama nedeniyle bugün doktora geldim kesede kanama Görüldü ve doktorum yatış verdi şuan hastanede yatıyorum lütfen ihmal etmeyin düşük tehlikesi olabilir
Anneoldum muzisyenanne06 canm seni korkutmak istemem ama bana aynisi 27+5 de oldu doktora o gece gtmedim sabah gttm gttgmde doktorum doğumun basladgni aclmam olduğunu ve suyumun geldiğini söyledi o yüzden drek gt ne olr ne olmaz bende burda okurdm başıma gelmez sanrdm şok oldum ama oluyormus
Gmzrn muzisyenanne06 26. Haftada benim daha kotusu olmsutu canim korkma allahin izniyle bisey olmaz bebek hareketlerini takip et
Kezu17 muzisyenanne06 korkma hiç. Ama hemen doktora git. Serum yapıp iğne yapıyorlar, bazende ilaç veriyorlar. Eşin gelene kadar ayağının altına yastık koyup yat.
Svcnn muzisyenanne06 Siz doktorunzla gorusun benmde erkendi nişan icn ama geldi doktr kendni cok.yrmussn ddi.halbuki ozamn agr iste yapmamstm
muzisyenanne06 Kezu17 ayağımı kaldırdım yukarıda tutuyorum şimdi 1 kere geldi sonra hiç gelmedi bişey olmaz dimi bikaç kez tekmeledi de 😔 çok korkuyorum
Babyboymom muzisyenanne06 cnm korkma kıpkırmızı gelmediği sürece bişi olmaz doktora gittiğinde o bakar zaten sakin ol
muzisyenanne06 Babyboymom 😔 deniyorum ama sakin kalamıyorum o benim yaşam kaynağım aklım çıkıyor zarar gelcek diye
Anneoldum firdevs @muzisyenanne06 27+6 da yatışım yapıldı o gece sancilarm da başladı ama nidatla drdurdular antbyotik tedavisi başladı lar 10 gün hastane de yattm şimdi 31 hafta oldm çok şükür her hafta kontrole gdyorm kızlar