Slinn 0623-okay üzülme yanlız degılsın bacım🥺 ben gecen sene 125den 95e kadar dusdum gebelık oldu ama 9haftada kurtaj olmak zorunda kaldım ondN sonra hıc dıkkat etmeyınce 110lara cıkdım ve tekrar hamıle kaldım suan 36+6yım 120 kıloyum masallah dıyelım🤣🤣🧿 bebegım de hıc bır sıkıntı yok onda olmasında hayırlısıyla doguralım da ben kıloya razıyım verırız bacılarım💕 uzulmeyın💕✌