0623-okay hepimiz geçiyoruz bu durumlardan üzülecek kafaya takacak bir şey yok 🤗 bende ilk aylar çok kilo aldım. Böyle yemeye devam edersem çok kilo alırsın diyenler şimdi nasıl acıkmıyorsun diyorlar. 31+6dayım. Yiyecek yerim yok çünkü. İstesemde yiyemiyorum. Herkesin bünyesi farklı kimi ilk aylar çok alıyor kimi son aylar 3er 3er alıyor. Düzgün ve düzenli besleniyorsanız sorun yok. 👍🏻