Sahreyldrm Duuyguum doğumdan bir gün önceki iğneyi vurmayacagiz canım benimki sezeryan olacak doktorum öyle söylemişti
Kumru82 Doğumdan sonra lohusalık dönemindede devam dedi dr 40 gün boyunca lupus hastası oldugum için pıhtı atma riski oluyormus Coraspini ama bi hafta önce keseriz dedi 32+2 şuan Planlı sezeryan olucak benim kalbimde sorun var aritmi