Edaliiii
Kızlar merhaba 17+ 1 haftalik hamileyim geçen akşam yazmıştım agrım var kasiklarimda diye bugün iyice şiddetlenmesi üzerine doktora geldim ve rahim ağzı uzunluğunu beğenmedi doktorumuz bebeğin kafası aşağıda bu şekilde olmaz çok erken cok asagida diyor ilaç verdi yatacağız bi kaç gün yasayan varsa bi yardimci olsun böyle olup sonradan düzelen oldu mu ?