Aysegul33 ben 5. Haftada hamileliğimi öğrendim. Öğrendikten sonra iki hafta ne güzel midem bulanmıyor diye gezdim ortada. Kendi kendime nazar değdirdim sanırım.😅😅 8. Haftada başlayan bulantılarım resmen hayattan soğuttu beni. Evden çıkmıyordumki birisinin parfüm kokusu falan gelir kusarım ortalığa diye. Hatta avm ortasında kusmuşluğum bile var rezalet günlerdi🤭😅 Artık serumla ayakta duruyordum. İki akşamda bir acildeydik rutin olmuştu. Ama 18. Haftada bir anda bitti çok şükür 🙏🏼 Sende azcık daha sabret ki 3. Ay için bana en şiddetli bulantıların olduğu haftalardır demişti doktorum.