27_00 Kızlar bebiş lerin kilosu ne durumda 2 hafta önce 33 haftada 2350 gramdı bugün gittiğim de ise 2500 gram olmuş 2 haftada 150 gram almış cok az değil mi sizce de. Sizinki ler ne alemde
ylzzz 27_00 benim 35 de 2400 zayıf bebeğin olacak dedi 33 de 2ydi bol et balık ye dedi.3 ü geçmeyecek dedi 😅
Beyzanurlina 27_00 34 haftalıgız ama 35 olarak 1 hafta ondeyiz kilosu 2700 31 de 2 kiloydu 🤔 bence gayet iyi kilosu hiç kafana takma😘
Inannur Cnm benimkide tam 35 haftalik dün ki kontrol de 2500 kilo dedi doktor bir hafta önce 2 250ye bebek iri diye seker testi yaptirdi..bence gayet normal saglikli olsunlar inan önemli olan o..ilk kizimi 4 kilo150 gramla normal dogurdum kuveze girdi bi sürü sıkıntı yasadik saglikli olmasi en mühimi
27_00 Inannur aynen kesinlikle sağlıklı olsun da Rabbim madden ve manen sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize de ana yüreği dedikleri de bu olsa gerek. Acaba gereksiz şeylerle mi besleniyorum diye düşünmeye başladım
Edapkdmr 33. Hafta kontrolümde 2.290 dı kilosu buradaki herkes cok az olduğunu yazmıştı 35. Hafta kontrolünde 2.765gramdı buradaki annelere bakarak genelde hepsi bu hafta 3 kilo olduğunu yazıyor benimde moralim bozuldu artık zayıf mı diye düşünüyorum bilmiyorum saglıkla gelsinler en önemlisi o tabi ♥️
27_00 Edapkdmr 2 hafta da ortalama yarım kiloya yakın almış bence gayet iyi bende bekliyordum ki 2800 2900 desin
27_00 ylzzz benim ki 3 e gelirse şükür dicem 2 haftada 150 gram aldı ise 38. 39. Haftada doğum yapsam 2800 yapıyor
27_00 Duuyguum benim de beklentim böyle idi ama baya zayıf cıktı benim kız. Napsam bilemedim. Abur cubur um da yok ama
ylzzz 27_00 en fazla 3 diyorlar bana da önemli değil ki 2.5-4 arası normal kabul ediliyor sağlıklı olsun yeter
27_00 Ama 1 haftada 200 gram falan alması biraz cok zor. Zten ultrason da haftası hep farklı cıkıyor. Ben bu uygulama ya göre gidiyorum
ZmrtDilaa 33 W 2200 19 Kasımda Çağırdı 37 W Bakalım Sanmıyorum 3000 Olsun 150 150 Alıyor Bence Son Haftalardaaa
Filiz_ 35 hafta pazartesi muayenemde 3 kilo dedi doktor ama biraz iri bi bebek bir kaç hafta önden gidiyoruz.