hemsireanaa Minikbebegim1 benimde 5.haftamdan beri oluyo şuan 7. Haftamdayım progestan iğnede kullanıyorum fitil de ama geçmiyo
Yenianneadayi2208 Minikbebegim1 öncelikle geçmiş olsun canım.Korkma telaşlanma stres yapma.İlacın varsa kullan iğnen varsa vurdur Allah ın izni ilr bişey olmaz.Bir de kendini çok yorma.Elindrn geldğince eğilme yukarılara uzanma.en azından 3-4 aylık olana kdr
Minikbebegim1 Yenianneadayi2208 teşekkür ediyorum canım elimden geldigince yerimden kalkmamaya ve uzanmaya dikkat ediyorum