Aysegulasel Kızlar merhaba bebeğim yarın 31 haftalık oluyor. Dışardan görenler karnın aşağı inmiş diyor var mı yaşayan erken doğuma mı işaret? İlk randevum 2 hafta sonra beklemeli miyim?
Akademisyenanne Aysegulasel ben karnin asagida olmasiyla dogumun iliskili oldugunu dusunmuyorum. Bana da karnin inmis diyenler oldu. Bebegim makat gelis pozisyonunda. Yani daha basi gogsumun altinda. Dogum kanalinda degil.