Zeynep_adem58
Kizlar 39+2yim nisanim 2 gun once geldi bugun ki komtrolde nisanimin geldigini soyledim doktora ve cati muayenesi yapti 1 cm acikligin var dedi 3 tane ayri doktor cati muayenesi yapti ve kanamam oldu halada devam eddiyor kanama olmasi normalmi